כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

דניאל שלגי שירה WEBGUY
מומחה בבניית אתרים
ונוכחות עסקית דיגיטלית

תוכן עניינים

אז כמה עולה לעצב, לפתח ולבנות אתר אינטרנט נכון לשנת 2019?

הרבה פעמים שואלים אותי. כמה עולה אתר אינטרנט. התשובה לזה כמובן מורכבת מאוד. ובכל זאת השואל רוצה לדעת מספר. השואל הוא לפעמים לקוח פוטנציאלי ולפעמים זו שאלה המופיעה בקבוצה בפייסבוק או במקומות אחרים. אנסה לנסח כאן, את התשובה המלאה לשאלה הזו.

התשובה בקצרה? יש אתרים ב 1500 ש”ח ויש אתרים ב 10,000,000 ש”ח. אנחנו ב WEBGUY בונים אתרים בדרך כלל בין 2500 ל 100,000 ש”ח, וכל אחד מהלקוחות האלה יוצא במרבית המקרים מרוצה מאוד. אז איך זה? איך יתכן שלקוח של אתר שעלותו 2500 יוצא מרוצה וגם לקוח של אתר בעשרות רבות של אלפי שקלים יוצא מרוצה? על מחירי אתרים, ההשקעהבאתרים והרבה יותר בפוסט הבא.

“אני רוצה אתר בזול”

לפעמים אתר בהשקעה נמוכה זה בהחלט מספיק. יחד עם זאת יש הבדל גדול בין אתר בהשקעה נמוכה לבין אתר בזול.

“אני יודע שאפשר לבנות אתר בחינם”

היום יש אפשרויות רבות לבנות אתר לבד (כמעט) בחינם. למה “כמעט”? משום שעדיין יש דברים שיעלו כסף, תמונות, איחסון, שם דומיין, תוכן לפעמים ועוד וגם זמן. זמן הרבה פעמים שווה הרבה כסף.

בעצם כשאתם בונים לבד או נותנים למישהו שעובד בעסק שלכם שזה לא המקצוע שלו לבנות את האתר, אתם אולי חוסכים עלויות אבל במחיר זמן ומקצויעיות.

מתי זה כדאי? אם אתם עסק ממש חדש, או ממש קטן, כמעט בלי הכנסות, ובלי עבודה, אז לזמן שלכם או של האדם שעושה זאת עבורכם אין אלטרנטיבה כספית. ואז אם יש לכם גישה עיצובית וחוש טכני בסיסי אז אתם כנראה יכולים לעשות זאת לבד. לבנות אתר בחינם אפשר בוויקס ואפשר בוורדפרס ובעוד מערכות אפשריות. לאלו שרוצים לבנות לבד אנו מסיימים לבנות קורס מקיף שילמד אתכם כל מה שצריך על מנת לבנות לבד אתר אינטרנט בוורדפרס, מעוניינים לקבלו למייל שלכם במתנה כתבו לנו בטופס צור קשר בצד.

כדאי לזכור, אתר אינטרנט הוא חלון הראווה העסקי שלכם לעולם, לפעמים כדאי להשקיע מעט ולקבל תוצאות מצוינות מאשר לחסוך ולא לקבל תוצאות כלל. ההחלטה בידו של בעל העסק.

בניית אתר בתשלום מאוד מאוד בזול

אכן, יש כאלו המציעים לבנות אתר מאוד בזול, יש כאלו שמציעים אתר בעבור כמה מאוד שקלים ויש אפילו המציעים אתר בחינם בתמורה לתשלום חודשי בהמשך. הרבה פעמים מגיעים אליי בעלי עסקים ומבקשים עזרה. הם מספרים שמישהו בנה להם אתר בזול ונעלם. או שחברה הציע להם אתר בחינם ועכשיו הם רוצים לשנות ולא יכולים לעשות דבר כי הם שבויים של החברה הזו. על פי ניסיוני רב השנים תשלום זול לבעל מקצוע אומר את אחד מהדברים הבאים:

  1. מישהו מתחיל, חסר ניסיון או חסר יידע. או גם וגם. כאשר צעירים חסרי ידע מספק וחסרי ניסיון יוצאים לשוק ורוצים להיות “בוני אתרים” הם יכולים להתחרות רק על המחיר, ואז הם מציעים מחירים מאוד זולים. אם זה הבן שלכם או משהו כזה, זה בסדר אזל תבינו את המשמעויות. עם זה מישהו זר המגדיר עצמו כבעל מקצוע זה בעייתי. הסיכוי שהוא יעשה עבודה טובה ומקצועית נמוך מאוד. הסיכוי שהוא יישאר שם לתת לכם תמיכה חודשיים אחרי או שנה אחרי עוד יותר נמוך. חשבו אם אתם רוצים לתת את “הלב” השיווקי של העסק שלכם למישהו כזה.
  2. מישהו לא ישר. לצערי יש בשוק כאלה (יחידים או חברות) שמציעים הצעות מחיר מאוד נמוכות ואחרי שמתחילים והלקוח כבר סוג של “שבוי” פתאום מתחילים להעלות מחירים. זו כמובן התנהלות לא ישרה ולא אמינה. יש מתקני מכונות כביסה כאלה ויש גם בוני אתרים כאלה. נסו לתהות על קנקנם של האנשים איתם אתם רוצים לעבוד. בדקו המלצות של לקוחות, וסמכו על האינטואיציה שלכם.
  3. חברת איחסון / חברת קידום – יש חברות שהמודל העסקי שלהם הוא תשלום חודשי על שירות שהן נותנות לבעלי אתרים. חברת קידום יכולה לתת לכם אתר “בחינם”. האתר הוא גזה שיעלה לכם כ-6000-8000 ש”ח לבנות אצל חברת עיצוב ופיתוח מקצועית, וזאת משום שהם מחייבים אתכם לעבוד איתם שנה לפחות בעלות חודשים של 2500 ש”ח ומעלה. אז על מנת לייצר מכם הכנסה של 30,000 ש”ח, הם מציעות לכם את האתר בחינם.
    מה הבעיה עם זה?
    בד”כ האתר יהיה מאוד בסיסי בעיצוב שלו. הוא גם יהיה מאוד בסיסי ביכולות שלו. ובנוסף לכל. אתר קטן, עם מעט תוכן בתחום תחרותי לא יקודם הרבה ובעצם סיכוי גבוה שהחברה תיקח המון כסף עם מעט תוצאות. דעתי היא שנכון יותר לבנות אתר בהשקעה נכונה באתר בהתאם לצרכים ואז, בהתאם לצורך ולמיקום האתר להשקיע בקידום האתר SEO בצורה אורגנית.

אתר בהשקעה נמוכה

לעומת “אתר בזול” אתר בהשקעה נמוכה יכול להיות בדיוק הדבר שעסק כלשהו, לרוב עסק חדש, צריך. הרצון להקים אתר בהשקעה נמוכה, אומר קודם כל שבעל העסק מבין שיש כאן השקעה ולא הוצאה. ראו, אתר אינטרנט הוא הלב של מערכת השיווק העסקית האינטרנטית. במידה והוא נבנה נכון, אבל אם כן, בעזרת האתר יכירו אתכם. דרכו, יאהבו אתכם, ובזכותו יפנו אליכם וירשמו לרשימה שלכם, ויהיו לכם לקוחות חדשים.

הדרך לבנות אתר בהשקעה נמוכה היא לפנות לחברה מקצועית ממש, שתעשה שימוש בכל הניסיון והידע שלה לאחר שבנתה מוצר/שירות של אתר לעסקים קטנים בהשקעה נמוכה. אנו למשל, בנינו בסיס לאתר שמאפשר בניה מהירה, לאתר תדמיתי עסקי איכותי לעסק בתחילת דרכו. ההשקעה תהייה נמוכה (2500-5000) ש”ח אבל התוצאות יהיו מעולות והאתר יהיה מוכן לעבודה ולשדרוג בעתיד.

אתר בהשקעה גבוהה

יש כאלה הבאים ואומרים, כסף הוא לא הבעיה. אני רוצה את האתר הכי טוב, ואני מוכן להשקיע הרבה. על זה אני עונה, מה המטרה? אפשר להקים אתר מסחרי עם חנות והכל ב 5000 ש”ח, אפשר ב- 25000 ש”ח, אפשר ב- 50,000 ש”ח וכמובן שגם בהרבה יותר. השאלה היא מה המטרה, מיהו המותג, מה רוצים לשדר, מה היכולות של האתר. לפעמים בונים אתר בשביל האגו של בעל העסק. זו מטרה לגיטימית כמובן, רק שהיא צריכה להיות ברורה. ואז בהחלט אפשר למלא את האתר בנצנצים, זהבים, ולגבות מלא כסף. זה בסדר, אשמח לתת לכם גם את השירות הזה במידה וברור לכם שזה מה שאתם רוצים.

ויחד עם זאת אין בעיני הגיון להוציא כסף סתם ללא צורך, הדרך הנכונה ביותר לבנות אתר אינטרנט היא לא בזול, ולא ביוקר, אלא לבנות אתר אינטרנט בהשקעה מתאימה ונכונה.

אתר בהשקעה מתאימה

אתר אינטרנט עסקי טוב הוא הלב של השיווק באינטרנט. לפעמים אתר אינטרנט מקצועי טוב הוא מרכז ההכנסות של העסק. הייתי אומר ש 99% מהצרכנים בישראל ובעולם המערבי מחוברים לאינטרנט, גם בני אדם וגם עסקים (שגם הם בסוף בעצם בני אדם).

אתר אינטרנט טוב מחבר בין מטרות העסק, מטרות האתר, יצירת תוכן טוב, עיצוב טוב ונכון וטכנולוגיה מתאימה וטובה. בהמשך הפוסט הזה אתייחס לכל האלמנטים האלה ולעוד כמה. כל אלה משפיעים בסופו של דבר על המחיר של האתר אבל גם על התוצאות שיתקבלו בעזרת האתר. כפי שציינתי, אנחנו ב WEBGUY ייצרנו עד היום אתרים בהשקעה שנעה בין 1,000 ש”ח ל 100,000 ש”ח, ונשמח גם לייצר אתרים מורכבים יותר בהשקעה גדולה יותר, אבל המטרה שלנו, היא לייצר לכם את האתר המתאים למטרות ולצרכים במחיר ובהשקעה הנכונים.

מהי מטרת האתר?

המטרות של עסק בהקמת אתר יכולות להיות מגוונות מאוד. למשל:

  1. אמרו לי שאני צריך (כמובן שזו לא מטרה מוגדרת הייטב)
  2. יצירת מיתוג ברור לעסק (עדיין לא מטרה ממש מספקת)
  3. בניית מערכת שתייצר X לידים בחודש – מטרה מצוינת
  4. בניית מערכת שתייצר X מכירות במחזור של Y בחודש / בשנה – מטרה מצוינת
  5. הפצת תוכן איכותי והגעה ל X אנשים בחודש
  6. גיוס אוהדים לרעיון מסוים
  7. מקור למידע לקבוצת אנשים מסוימת / קהילה מסוימת
  8. ועוד

בהתאם למטרת או מטרות האתר מחליטים מהם מרכיבי האתר, מהו התוכן באתר, אלו תכונות יהיו לאתר, איזה אינטגרציות צריך לבנות לאתר ועוד. ובהתאם לכל אלה, אפשר להבין כמה עבודה ומהי איכות העבודה הנדרשת על האתר, העיצוב, התכנים, החיבורים ועוד. כל אלה ישפיעו כמובן על העלות הכללית של האתר.

מטרות אתר שגויות – אתר אינטרנט “כי צריך שיהיה” (אתר בשביל היופי או בשביל האגו)

אולי יש עסקים לא צריכים אתר אינטרנט, למשל, אולי:

  • מוכר פלאפל אולי לא צריך אתר אינטרנט
  • הפיצוציה השכונתית אולי לא צריכה אתר אינטרנט
  • הירקן השכונתי אולי לא צריך אתר אינטרנט
  • ואולי עוד כמה

כל אלו אולי לא צריכים אתר אינטרנט, מצד שני, כל שאר בעלי עסקים, והחברות כן צריכים אתר. אבל, אף אחד לא צריך אתר רק בגלל שיש לו עסק. או בשביל היופי. או בגלל שאמרו לו. כל חברה וכל בעל עסק יהנה מכמות גדולה יותר של לקוחות, לקוחות נכונים יותר ולקוחות שווים יותר. כל עסק גם יהנה מפחות טלפונים של בלבול מוח במידה ויש לו אתר שנותן לו וללקוחות שלו את השירות המתאים.

מטרות אתר נכונות – אתר שיש לו מטרה עסקית ברורה

מטרות עסקיות נכונות לאתר עסקי שאינו אתר מסחרי / אתר חנות:

  • השגת X לידים בחודש למוצר / שירות (כשיש יותר ממוצר / שירות אחד אז לכל אחד)
  • רישום X נרשמים בחודש לרשימות / רשימות תפוצה במגוון תחומים.
  • כמות צפיות מסוימת בחודש של דפים / מאמרים / סרטוני וידאו – ועוד
  • ויש עמובן מטרות נכונות נוספות

הדבר החשוב הוא לחבר בין מטרה מדידה באתר למטרה של העסק, ואז להבין איך להעזר באתר על מנת להגדיל את העסק שלכם. אנו כמובן, עוזרים לעסקים שעובדים איתנו לעשות את זה.

אתר איקומרס / אתר חנות / אתר מסחרי

מטרות של אתר מסחרי הן מטרות פשוטות, מן הסתם אתר מסחרי / אתר חנות הוקם על מנת לייצר מכירות ותזרים מזומנים לעסק, ולכן אלו יהיו שתי המטרות העיקריות של האתר:

  • כמות של X מכירות בשבוע / חודש / שנה
  • היקף מכירות/מחזור מכירות בשבוע / חודש / שנה

הפלטפורמה

אם אתם בעלי עסקים שקוראים את זה, ואין לכם ידע טכנולוגי, אולי לא תבינו הרבה מהקטע הבא, אז על אני אעשה לכם את זה קל.

שני דברים הכרחיים עבורכם:

  1. אתם רוצים אתר שאתם או מי מטעמכם יכול לנהל את התוכן ולעדכן את התוכן בלי מעורבות המתכנת או בונה האתר.
  2. אתם חייבים לבנות את האתר על מערכת שבכל רגע אתם יכולים לקחת ולהעביר למישהו אחר, כלומר מה שקרוי “קוד פתוח” ולא קוד או מערכת שרק מי שבנה אותה יכול לעבוד איתה.

בניית אתר אינטרנט בקוד פתוח או בקוד סגור

מסתבר שעדיין קיימים בוני אתרים, וחברות בניית אתרים שבונים את האתרים במערכת שרק הם יכולים לנהל, לעדכן ולעבוד איתה. המשמעות של זה היא שבעל העסק שבוי של אותה חברה ולא יוכל לקבל את האתר ממנה. בניית אתר היא השקעה גדולה מעבר לכסף, כתיבת התכנים, איסוף כל החומר, התמונות, המלצות מלקוחות, לפעמים צילומים מקצועיים ועוד. לא כדאי לבנות אתר במערכת “קוד סגור” שהבעלות שלכם עליה מוגבלת.

מסתבר גם, שיש עדיין בוני אתרים שבונים את האתר בקוד שלהם, ללא מערכת ניהול תוכן בכלל. כל פעם מחדש אני בהלם שאני מגלה את זה אבל זה קיים. מי שעושה את זה חוזר 10 שנים אחורה. מי שעושה את זה כבונה אתרים פשוט לא מקצועי ולא יודע לעבוד. אבל מי שיש לו עסק ונותן למישהו לבנות לו ככה את האתר זו פשוט רשלנות. אתם חייבים שתהייה לאתר שלכם מערכת לניהול תוכן כלומר גישה עם שם משתמש וסיסמה שמאפשרת לכם להזין תכנים ולעדכן אותם.

אז מה כן?

כל אתר חדש חייב להיות אתר המבוסס על:

  1. מערכת ניהול תוכן – כפי שציינתי, זה מאפשר לנהל, לעדכן, להוסיף תוכן לבד. או כל מי מטעמכם, עובד, חברת SEO וכולי.
  2. מערכת קוד פתוח – פלטפורמה קיימת בשוק, שיש מתכנתים, מעצבים, בוני אתרים רבים שמכירים, וככה אתם חופשיים להיפרד ממי שבונה לכם את האתר ולהעביר את הניהול שלו למישהו אחר. המערכת הנפוצה ואולי הטובה ביותר בעולם היא וורדפרס WordPress עליה נבנים היום 60% מהאתרים החדשים שנבנים על מערכת ניהול תוכן. אנחנו ב WEBGUY משתמשים במערכת זו וממליצים עליה מכל הלב.

אז איך זה קשור למחיר האתר?

  • מערכת סגורה צריכה לאותת לכם שאתם אולי תשלמו מעט בהתחלה אבל צפו לשלם המון בהמשך ברגע שלא יהיו לכם יותר אלטרנטיבות.
  • מערכת קוד פתוח לעומת זאת מאפשרת לכם לקבל כמה הצעות מחיר מבוססות על מערכת זהה ולהשוות, וגם להתרשם מכמות גדולה מאוד של אתרים.

מחיר אתר אינטרנט כתלות בכמות העבודה הנדרשת

הרבה פעמים אני מסביר למתעניינים שבניית אתר הוא שירות מקצועי. ולכן, עלות שירות מקצועי תלויה בשני פרמטרים: מידת המקצועיות וכמות העבודה הנדרשת. אנחנו למשל לא מתחרים על המחירים הכי זולים בשוק (נראה רשימה בהמשך) כי אנחנו מאוד מקצועיים ויודעים כמה עבודה נדרשת כשרוצים להגיש אתר מושלם ללקוח. יש הבדל במחיר בין אתר קטן שדורש 3-4 שבועות עבודה לאתר בינוני שדורש 5-7 שבועות לבין אתר גדול שדורש עבודה של 3-4 חודשים ולפעמים יותר.

כמות העבודה הנוספת הנדרשת

הזנת התוכן הנוספת עשויה להשפיע גם היא על המחיר. לאתרים שיש להם להזין הרבה תוכן, כמו למשל:

  • מוצרים
  • מאמרים
  • פרויקטים
  • פורטפוליו
  • המלצות
  • הרצאות
  • טיפולים
  • ועוד

בעל העסק צריך לקחת בחשבון, שיש עלות נוספת להזנת התוכן. העלות קיימת בכל מקרה. אם יש מישהו בעסק שעושה את זה, הוא יעשה את זה במקום את העבודה הרגילה שלו. ואם חברת בניית האתרים תעשה את זה היא תבקש על זה בד”כ תשלום לפי שעות או גלובלי. בכל מקרה להזנת התוכן במיוחד כשיש הרבה תוכן, יש עלות נוספת שכדאי לקחת בחשבון.

מחיר אתר אינטרנט כתלות בסוג אתר האינטרנט ומורכבות אתר האינטרנט

צורת תמחור נוספת שקיימת וכדאי להכיר אותה ולהתייחס אליה היא לפי סוג האתר. בעצם, הגדרת סוג האתר מאפשרת להבין מה יהיה גודל האתר, מה תהייה כמות העבודה על האתר ובסופו של דבר כמות ההשקעה במקצועיות ובזמן בבניית האתר עליה יש לשלם.

אתר תדמיתי בסיסי

אתר תדמיתי בסיסי הוא אתר פשוט יחסית, והרבה פעמים גם קטן בכמות התוכן. העמודים באתר כזה בדרך כלל יהיו:

  • עמוד בית
  • עמוד אודות
  • עמוד יצירת קשר
  • בלוג – עמוד המציג רשימת פוסטים
  • פוסט – תבנית של עמוד המציגה פוסט יחיד מהבלוג
  • שירותים – לפעמים יהיה גם עמוד המציג את שירותי העסק

מחיר אתר כזה מתבטא באיכות העיצוב, איכות הביצוע, ההכנה של האתר הקטן לגדילה לאתר גדול, היכולת של האתר להכיל תכנים מגוונים, צורת ואיכות השקת האתר לאויר ואולי הכי חשוב, בסופו של דבר היכולת של האתר להצליח להשיג את המטרה העסקית שלו.

אתר תדמיתי גדול עם הרבה תוכן

אתר תדמיתי גדול הוא אתר מורכב יותר, אתר שיש בו סוגי תוכן שונים וגם, בדר”כ הרבה תוכן. הנה כמה דוגמאות לעמודים וסוגי תוכן:

  • מוצרים (לא חנות) – לפעמים יהיה עמוד המציג את המוצרים שהעסק מציע למכירה, בד”כ מדובר על כמות קטנה של מוצרים
  • קטלוג מוצרים גדול – כשיש הרבה או מעט מוצרים אבל ללא אפשרות רכישה
  • המלצות – עמוד המרכז הרבה המלצות של לקוחות
  • המלצה – תבנית עמוד המציג המלצה יחידה
  • פרויקטים – עמוד המרכז כמות גדולה של פרויקטים
  • פרויקט – תבנית עמוד המציגה פרויקט יחיד
  • לקוחות – עמוד המרכז ומציג רשימת לקוחות
  • לקוח -עמוד המציג לקוח יחיד
  • הרצאות – עמוד המרכז הרצאות שהעסק נותן
  • הרצאה – תבנית עמוד המציג הרצאה יחידה
  • סדנאות – עמוד המרכז סדנאות שהעסק נותן
  • סדנה – תבנית עמוד המציגה סדנה יחידה
  • ועוד ועוד כיד הדמיון הטובה

ברור שאתר שמכיל ומציג סוגי תכנים שונים, ולכל עמוד וסוג תוכן יש עיצוב תואם ופותח מנגנון מתאים, ההשקעה באתר כזה בכל המובנים תהייה גדולה יותר מאשר באתר קטן. הן בפיתוח ואיסוף התוכן, הן באפיון, עיצוב ובניית האתר. כלומר גם באנרגיה המושקעת וגם בהשקעה הכספית. ויחד עם זאת, אתר כזה יביא בד”כ תוצאות משמעותיות וטובות יותר במנועי החיפוש וגם אצל הלקוחות הפוטנציאלים. כמובן שרק בתנאי שהאתר גם אופיין, עוצב ופותח נכון והוא מתפקד בצורה טובה, ומהירה. בקיצור אתר איכותי.

אתר מסחרי / אתר חנות /אתר איקומרס

אתר מסחרי הוא כמעט תמיד גם אתר תדמיתי אבל בנוסף להיותו “תדמיתי” יש בו גם מנגנונים המאפשרים למכור בו מוצרים או שירותים. באתר אפשר למכור מוצרים פיזיים ולשלוח אותם (אלקטרוניקה, תכשיטים, ספרים, בגדים, הכל, היום מוכרים הכל באינטרנט) או מוצרים דיגיטליים שצורכים דרך המחשב (קורסים דיגיטליים, הדרכות, ועוד), או שירותים, אנחנו למשל מוכרים חלק מהשירותים שלנו באתר. ואפשר כמובן לשלב ולמכור יותר מסוג אחד.

אתר כזה הוא אתר מורכב יותר לאפיון, עיצוב ופיתוח. הסיבה העיקרית היא שבאתר מסחרי, הלקוח לא רק צורך תוכן אלא גם נדרשת השתתפותו. אנו מבקשים ממנו לבחור מוצר, לבחור, מידה וצבע, ואנו כמובן מבקשים ממנו לשלם. כל אלה צריכים להיות מתוכננים, מעוצבים ובנויים בצורה הטובה ביותר על מנת לאבד כמה שפחות לקוחות בדרך.

אתר מרובה שפות

אתר בכמה שפות הוא אתר מורכב יותר בכמה רבדים:

  1. הגדרות האתר מורכבות יותר.
  2. במידה ויש צורך בשפות שנכתבות מימין לשמאל (עברית וערבית) ושפות שנכתבות משמאל לימין (אנגלית, צרפתית, ספרדית וכולי) צריך לבצע התאמות עיצוביות.
  3. וכמות התוכן באתר כפולה.

אתר כזה יהיה אתר יקר יותר כמובן מאתר בשפה אחת.

סוגי העסקים שרוצים אתר

לפעמים קל לנו, החברות שבונות אתרים להבין איזה אתר נדרש גם לפי סוג וגודל העסק. יש הבדל ביכולת הכלכלית וגם ביכולת לייצר תכנים בין עסק חדש וקטן לבין עסק בינוני וותיק או חברה גדולה. ובהתאם אפשר להנחות לאיזה כיוון ללכת.

עסק חדש או עסק קטן

לעסק חדש ולעסקים קטנים בכלל יש תקציבים מוגבלים יותר ובמיוחד יש להם יכולת קטנה יותר לייצר תוכן. עסקים כאלה זקוקים לאתר איכותי אבל קטן בד”כ ומאוד חשוב שהאתר יהיה אתר אינטרנט שיכול לגדול. אנחנו מספקים שירות מיוחד לעסקים כאלה, שירות שמאפשר לכל עסק קטן להקים אתר מעולה בתקציב צנוע.

עסק בינוני

עסקים בינוניים יכולים כבר להקים אתרים שבתוכם יש יותר תוכן. נכון לעסק בינוני לבנות אתר תדמיתי גדול עם תוכן מגוון, להציע את מגוון השירותים, מוצרים, לקוחות מרוצים ועוד. ההשקעה באתר כזה תייצר נוכחות משמעותית יותר במנועי החיפוש, אפשר יהיה להקים באתר כזה משפכי שיווק רבים יותר מגוון השירותים ו/או המוצרים של העסק. כמובן, ההשקעה באתר כזה גבוהה יותר.

עסק גדול או עסק עם מטרות גדולות

עסק גדול, או חברה גדולה, הוא עסק שיש לו את התקציב המתאים לאתר אינטרנט תדמיתי גדול או אפילו אתר מסחרי. מאוד הגיוני לבנות אתר שיש בו האפשרות למכור מוצרים ושירותים כי זה חוסך עלויות רבות בכ”א, זמן ועוד. לעסק גדול יש אפשרות להקצות תקציב לכתיבת תכנים איכותית, לצילומים מעולים וכמובן לאיפיון, עיצוב ובניית אתר אינטרנט מעולה.

הוספתי “או עסק עם מטרות גדולות” משום שלפעמים גם עסק חדש לחלוטין נבנה עם מטרות גדולות, ותוכנית עסקית ברורה, ועם הקצאת תקציב מוגדרת לשיווק. גם עסק כזה, נכון לו לבנות אתר משמעותי ולא להסתפק באתר תדמיתי קטן ובסיסי.

סיכום – אז כמה עולה אתר אינטרנט?

אחרי שהסברנו את כל המרכיבים המשפיעים על ההשקעה בבניית אתר אינטרנט, אני רוצה לתת לכם גם מספרים. בשוק מוכרים שירותים לבניית אתרים החל מ כמה מאות שקלים ועד מיליונים רבים. לנו ב WEBGUY יש פתרונות מעולים לכל סוגי האתרים המתוארים לעיל, והעלויות נעות בין כ 2,500 ש”ח לעשרות אלפים. אם אתם רוצים לקבל מסמך מפורט המתאר את העלויות בשוק לאתרים שונים ואת המחיר שאנו מתמחרים נשמח לשלוח לכם זאת במייל.

במידה ויש שאלות, או הערות, אתם מוזמנים לכתוב לנו או לכתוב כאן למטה בתגובות.

אהבתם? שתפו ועזרו גם לאחרים לקרוא וללמוד:
דניאל שלגי שירה WEBGUY
מומחה בבניית אתרים
ונוכחות עסקית דיגיטלית

לקבלת המדריך המלא לנוכחות אינטרנטית מצליחה​

עצמאי? יש לך עסק? נוכחות טובה, ואפילו מצוינת באינטרנט ובדיגיטל יכולה להפוך עסק בינוני לעסק מצליח מאוד

קבלו ניסיון של 20 שנה במדריך אחד

לקבלת המדריך המלא
לבעלי עסקים
לבניית אתר אינטרנט עסקי

כל מה שבעל עסק צריך לדעת לפני שהוא בונה אתר אינטרנט, משדרג את הקיים או שיש לו אתר עסקי שלא מייצר מספיק לידים ולקוחות

מתנה בחינם

המדריך המלא לבעלי עסקים קטנים, בינונייים וחברות להקמה וניהול אתרי אינטרנט

אסטרטגיה והגדרת מטרות, תכנון ואפיון, עיצוב, תוכן, טכנולוגיה, משפך שיווקי, רשתות חברתיות, טעויות נפוצות – ועוד

“אתם חייבים את זה…”

קבלו ניסיון של 20 שנה במדריך אחד

לקבלת המדריך המלא
לבעלי עסקים
לבניית אתר אינטרנט עסקי

כל מה שבעל עסק צריך לדעת לפני שהוא בונה אתר אינטרנט, משדרג את הקיים או שיש לו אתר עסקי שלא מייצר מספיק לידים ולקוחות

קורס AI LIVE לעסקים בזום!

יום רביעי 15/11 מתחיל מחזור נוסף של קורס AI לעסקים!

לרגל המצב הקורס בהנחה גדולה מאוד!

כל הפרטים והרשמה כאן:

 

וובינר בחמישי 13/7 20:00

יש לכם עסק קטן*?
בואו ללמוד איך להעזר ב AI בעסק שלכם

קבלו ניסיון של 20 שנה במדריך אחד

לקבלת המדריך המלא
לבעלי עסקים
לבניית אתר אינטרנט עסקי לחצו על הכפתור לצפיה במדריך

המדריך בדרך אליך גם במייל...